Monday, September 10, 2007

Mama got a brand new style



Ja. Inte så Viggo relaterat kanske med ny hårfärg och form men ändå... Viggo ville inte krama den läskiga nya mamman som kom hem efter ett 5! timmars besök hos frissan. Men efter envist tjat från sin ömma mor, så kröp han tillslut upp i famnen och lät sig tröstas. På torsdag och fredag är dagis stängt, och W och jag får vara hemma med vår lilla krummelutt. Så på fredag ska vi luncha med Anncilo om allt går som det ska. Fingers crossed every one.
(Ber förövrigt om ursäkt för den märkliga minen på bilden, tror att jag försöker se ut som om jag gråter--- VARFÖR fick jag bara VG i teater? )

2 comments:

Shuto said...

Det var en jättefin frippa i varje fall. I morgon skall jag till barberaren och klippa mig. Håll tummarna! Blev det någon Chartreuse på efterfesten?

Skrubbaluttan said...

Haha! SÅ där gråter man inte =)

Men AJ AJ AJ så snygg du e i håret!