Wednesday, March 5, 2008

Vi har hela listan!



















Den här lilla killen ska på 18 månaderskontrollimorogn och på Brittens (farmor) tips har vi skrivit ihop en lista över de ord som Viggo kan.
Vi har hela listan!
  • Mamma
  • Pappa
  • Napp
  • Mormor (mumo)
  • Farfar
  • Adele
  • Jon (on)
  • Isabell (Bell)
  • Annica (Ninika)
  • Karro (Karra)
  • Agripinne (pinpin)
  • La la (en Teletubbie som Viggo ((och Magda)) ÄLSKAR)
  • Magda (Mada)
  • Jonas (ona)
  • Walter (waler)
  • Gunnel (unel)
  • Julia
  • Fabian

Tandborstning är nästan bara roligt, men när ens diadem halkar ner. Då kan man lätt bli lite sur.















Nu lite andra bra att ha ord.

  • Häst (ihihi)
  • Bil
  • Hund
  • Plan
  • Äpple (pääppllee)
  • Banan
  • Päron
  • Apelsin
  • Fil
  • Jos
  • Macka
  • Ost
  • KEx
  • Haklapp
  • Gaffel
  • Bord
  • Vagn
  • Bajs! (oj)
  • Bralla
  • Sko
  • Vante
  • Kins
  • Öga
  • Öra
  • Hår
  • Näsa
  • Haka
  • Papper
  • Bok
  • Stol

och många många mer. Här kommer en liten bonus bild för att du läst så långt.





5 comments:

Shuto said...

Angel!

Kerubdräkten klädde Viggo mycket bättre än den där 40-åriga killen som friade till sin kompis i England. Nedsänkt i en vajer från ett köpcentrumtak.

Ladylefay said...

ja, den snubben är så sorgelig. Ibland när jag vill ha lite mys ångest då tänker jag på honom. uh nu rös jag. (stackars IDIOT)

carmen said...

lilla ängeln var den sötaste jag sett!

Skrubbaluttan said...

mein engel!!!!

"Dansa min docka medan du är unger, när du blir gammal så blir du så tunger" said...

Han är det finaste på denna jord!