Saturday, February 7, 2009

Jag är så talangfull!


Om jag får säga det själv och det får jag ju. Men idag när sara har haft sitt ett årskalas, skulle jag bra gärna ha haft morfar lennarts expertis i köket. Jag får helt enkelt inte till det riktigt så slätt som jag vet att lelle skulle ha fått det. Och det driver mig till snudd på galenskap att jag misslyckas. Men jag tror jag fick godkänt av sara, hon är ju ändå födelsedagsbarnet, med två ormar lurandes i vitchoklad vassen kan man ju inte gärna gå bort sig!

1 comment:

Anonymous said...

See what I mean. I'm sure a stenciling expert would have had no problem at all, but for a novice like myself I just couldn't make it happen. No worries though because I'm so happy with the end result that I'm glad my original plan didn't work out! Don't you just love when a quick change of plans ends up being a million times better than the original?! party dressesmaqui