Friday, January 25, 2008

Sjuka lilla du.


Stackars lilla grod pojken. Mamman och pappan är så oroliga och ängsliga för dig. Nu har du haft feber i dagarna 5, och det bär av till närakuten. Ikväll har W varit på hoopla med sitt nya arbete, och lilla du och jag har varit hemma och snorat och snörvlat. (en av oss har kräkts slem, det var INTE jag...) Om jag visste hur jag skulle spoilermarkera detta skulle jag göra det :D








Nu till något annat. Ibland är livet för pissigt mot dem man älskar massor. Inget kan man göra annat än att säga "bra" saker. Men så vipps, så ändras allt och plötsligt så vänder åskan och solen strålar mot vänner igen.
Annica, du är värd så mycket mer än de där idioterna. Nu är du rik, och det är ju trevligt.









Nu till trevligare grejer,
MAMMA/mormor/Mona kort och gott, kommer snart. Den 2 februari. Kan inte denna vecka bara kila iväg så vi kan få kramas snart :D Viggo vill sjunga Tinkiwinki LA LAAAA!








Bye the way, Terje har gett mig världens kanske bästa och läskigaste bok jag lagt rabarber på. Coraline! jag säger då det. Terje känner mig väl :D

2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Skrubbaluttan said...

:( min lilla gubbe! hoppas penicillinet tar fort nu så han får bli frisk! =( jag vill vara glad för oss båda!